بسم الله الرحمن الرحیم








اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        




جستجو




 
  نماز ظهر عاشورا ...

اقامه نماز ظهر عاشورا در کنار مقبره شهید حججی

موضوعات: شهدا, اخبار
[یکشنبه 1396-07-09] [ 02:18:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  سخنان شهید حججی ...

​?? سلام به همسر گلم راستش دیگه زیاد گوشیم شارژ نداره گفتم تا قبل اینکه خاموش بشه چند جمله ای باهات حرف بزنم… زهرا جان، خیلی دوست دارم و خوشحالم از اینکه من با تو ازدواج کردم.  یاد میاد روز اول عقدمون که بهت گفتم من دوست دارم با ازدواج با تو به سعادت برسم و سعادت همون شهادته و سرنوشت من با ازدواج با تو خیلی تغییر کرد.  شغل خوبی پیدا کردم. راه و روش خوبی پیدا کردم. و همه رو یجورایی مدیون تو ام. ممنونم… الان دوباره قسمت شده برم نوکری حضرت زینب. نمیدونم این بار سرنوشتم به شهادت میرسه یا نه. اما خیلی دوست دارم رو سفید بشم.حالا چه با شهادت چه با لیاقت نوکری.  اما دلم میخواد موثر باشم…  دعا کن شرمنده حضرت زینب نشم. دعا کن اونجا مفید باشم. بتونم خدمتی بکنم به اسلام و کاری از دستم بر بیاد.  خدایی نکرده نرم اونجا چیزی بلد نباشم. نرم اونجا ترس بمن غلبه بکنه و دلبستگی به من غلبه کنه. زهرا جان من ازت میخوام حلالم کنی.  اگه بدی کردم اگه با اخلاقم تندی کردم. اگه یموقع تو زندگی هر از گاهی یکم نمک زندگیمون کم و زیاد شد.  ولی خب زندگی قشنگی داشتیم. من واقعا راضی ام ازت. واقعا هم از تو هم از زندگیم هم از سرنوشتی که دارم راضی ام… دلم میخواد برام دعا کنی رو سفید بشم. هرچه قسمت باشه. هرچی خدا بخواد. راضی ام به رضای خدا. اگه قسمتم شهادت بود که به آرزوم رسیدم. اگرم نبود میدونم که صلاح خدا چیز دیگه ایه. فقط میخوام حلالم کنی… خیلی دوست دارم ! مواظب خودت و پسرم باش… مواظب پدر و مادرت باش. مواظب پدر و مادر من باش. همیشه بهشون سر بزن. همیشه باهاشون باش. همیشه به یاد من باش. خلاصه خیلی مواظب خودتون باشید… پسرمم یجوری تربیت کن که سرنوستش هرچی شد ختم به سعادت بشه. ختم به سربازی امام زمان بشه. خیلی دلم میخواد پاسدار بشه یا یه روحانی. اما انتخاب با خودشه. هرجوری که خودش دوست داشت. فقط یجوری تربیتش کن که تو این جامعه یه سرباز بشه برا امام زمان… خیلی دوستون دارم… مواظب خودتون باشید. برام دعا کنید. خیلی برام دعا کنید. از طرف من هرکیو دیدید برام حلالیت بگیرید. بگید محسن گفت خوبی بدی کمی زیادی یه موقع غیبتی کردم یموقع دلیو رنجوندم یا حرفی زم خلاصه ببخشید.  ان شا الله حرم حضرت زینب حرم حضرت رقیه تو بازار شام جاهایی که میرم برا جنگ جاهایی که میرم برای نوکر همیشه به یادتون هستم. دعاتون میکنم و دعا میکنم ان شا الله یروزی سوریه آزاد بشه و همه تون بیاید زیارت. التماس دعا  خداحافظ ?

موضوعات: شهدا, اخبار
 [ 10:20:00 ق.ظ ]



 لینک ثابت

  شهید حججی ...

موضوعات: شهدا, اخبار
 [ 10:03:00 ق.ظ ]



 لینک ثابت

  شهید حججی ...

بسم الله الرحمن الرحیم ? چرا روی شهید حججی مانور میدهیم؟! پس بقیه شهدای مدافع حرم… 1️⃣ همانطوری که بین همه امامان هدی علیهم السلام که کل شان نور واحد هستند، حضرت امام حسین علیه السلام، شاخصی شدند برای شهادت و یادآوری شهادت و مرثیه سرایی و روضه، هیچ ایرادی ندارد که یک شهید خاص مدافع حرم به شاخصی برای تمرکز بیشتر برای درک مقام شهدای مدافع حرم تبدیل شود. 2️⃣ این که شهید حججی به یک شاخص بین شهدای مدافع حرم تبدیل شدند ابدا به معنی پایین آوردن مقام سایر شهدای مدافع حرم نیست؛ همانطوری که تمرکز بر مقام حضرت اباعبدالله و جایگاه ایشان و مرثیه و روضه درباره ایشان به به معنی پایین آوردن مقام سایر امامان شهید علیهم السلام نیست. 3️⃣ قطعا هر شهیدی مشخصه های ممتازی دارد و هر چه قدر برای شناختن این مشخصه ها و زوایا تلاش شود کم است؛ کما این که خود امام خامنه ای، شناساندن شهدا را کمتر از خود شهادت ندانسته اند؛ اما با این وجود، بعضاً شهیدی به دلیلی خاص مثل آنچه که برای شهید حججی رخ داد، با کمترین تلاش ما جهانی میشود. 4️⃣ شهید حججی به واسطه کلیپی که با نیت تحقیر و توسط خود تکفیریهای ملعون منتشر شد، در کمترین زمان ممکن تبدیل به یک چهره ملی و حتی جهانی شد که قطعا آن نگاه نافذ، شجاعت بارز، عزت در حین اسارت به دست وحوش تکفیری، پس زمینه ای یادآور کربلا و غروبی نشاندار از عاشورا، در این جهانی شدن موثر بود. 5️⃣ به نظر میرسد معرفی گسترده شهید قبل از این که به علم و اراده و اختیار هیچ مخلوقی ارتباط داشته باشد، براساس حکمت رب الشهداء که شاهد غربت و عزت این شهید بود رخ داده است تا شهید حججی به حجتی جلی تبدیل کرد و باعث خلع سلاح کسانی شد که بارها کوشیده اند مجاهدت مدافعان حرم را تحقیر کنند. ?البته موارد فراوان دیگری هم باعث شد که شهرت حججی مضاعف شود؛ از جمله: 1_کلیپی که شهید به دست و پای پدرش افتاده بود و پا و دست ایشان را میبوسید 2_نذر چهل هفته ای در مسجد جمکران 3_اردوهای جهادی که ایشان رفته بود 4_بیان خاطره یکی از اعضای هیئت منطقه زینبیه اصفهان در مورد شهید بزرگوار که هرهفته به صورت ناشناس به هیئت میرفته و کارهای خدماتی مثل مرتب کردن کفش عزاداران و شستن ظرف و امثال اینها را بصورت ناشناس انجام میداده 5_ نامه عرفانی به امام رضا(ع) و فایل های صوتی که هر کدام کلاس اخلاق است و قس علیهذا ?عمار110= پاسخ به شبهات سیاسی? @ammar110

موضوعات: شهدا, شبهات
[پنجشنبه 1396-07-06] [ 05:25:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  پنجاه سال عبادت ...

بسم الله الرحمن الرحیم معرفی کتاب پنجاه سال عبادت کتاب “پنجاه سال عبادت” دربرگیرنده بخش‌هایی از نوشته‌های عارفانه، ادبی،‌ عاشقانه و اخلاقی شهدا در وصیت‌نامه آن‌هاست. توسل این شهدا به حضرت زهرا (س) باعث شده تا وصیت این بانوی بزرگوار برای زینت بخشی به  کتاب در مقدمه بیاید. پس از آن سه وصیت‌نامه از شهدای حزب الله لبنان،‌ نظیر “سید هادی نصرالله” و 47 وصیت‌نامه شهدای ایران مانند”دکتر مصطفی چمران”، “محمد جهان آرا” و “حجت‌الاسلام مصطفی ردانی‌پور” گنجانده شده‌است. درباره علت انتخاب “پنجاه سال عبادت” برای عنوان این کتاب آورده شده: (این نام برگرفته از سخن امام خمینی (ره) درباره وصیت‌نامه شهداست که فرمودند: “این وصیت‌نامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند، مطالعه کنید. 50 سال عبادت کردید، خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت‌نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.” اگر قرار بود به سراغ سرداران و بزرگان جنگ برویم  بی شک بیشتر از این تعداد وصیت نامه جمع می شد.اما یکی از اهداف ما مطرح نمودن شهدایی بود که شاید کمتر از آنها یاد می شود.)

موضوعات: اخلاق, شهدا
[شنبه 1396-07-01] [ 02:15:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت